reklama

Rána rozbité v ďalšej runde

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mahagónové ráno 
si opieralo pery o môj rám
svet bol v totálnej presile
len moje sny otvorené dokorán
bojujúce s opicou 
spadli do rokliny 
keď som pred východom Slnka
dal zbohom všetkým láskam
tackajúc sa mestom 
ako podivín
a len tebe venoval kúsok 
mojej osnovy
boli to pekné časy 
bola to ruská ruleta čo príde potom 
keď ju oslovím 
väčšinou som prehral
a predsa si pamätám noci
keď sme zabudli 
na predohry
bola to rebélia 
boli to kŕče
a bolo to všetko čo sme nemohli 
boli to škeriace sa rána 
čo si opierali pery 
o môj prázdny snár
bol to totálny chaos
v ktorom som namiesto 
šťastných koncov
ostal
iba sám...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Filip Glejdura

Filip Glejdura

Filip Glejdura

Bloger 
  • Počet článkov:  158
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Je těžké vytáhnout z básní nějaké zprávy, přesto však lidé každodenně bídně umírají z nedostatku toho, co by v básních našli.Tennessee Williams Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu