reklama

Happy end

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Bol som zhulený úplne na mol
a ráno o pol štvrtej
plný pocitova
písal básne len tebe
láska

včera ma dostala
nejaká chrípka
dnes mi nad ránom
vtrhli do bytu policajti
s drsnými psami

bol som zhulený úplne na mol
a keď mi policajt 
šmahom obušku
rozdrvil spánkovú kosť
začala tiecť krv po mojej
novej rozkladacej sedacej súprave

akurát som sa chcel obesiť
ale nevedel som nájsť lano
a teraz banujem že sa mi to
nepodarilo už včera

svet spoza mreží
je príliš fádny
a odrazu mi nie je do spevu
som plný básní 
zlomených kostí
a prehratých vojen

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

vyteká zo mňa príliš veľa
špinavých spomienok

policajt mi doniesol telefón
vraj mi volá nejaké dievča
viem že si to bola ty

napľul som mu do ksichtu
a v poslednom želaní
zavesil môj život na klinec...

-Filip Glejdura

Filip Glejdura

Filip Glejdura

Bloger 
  • Počet článkov:  161
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Je těžké vytáhnout z básní nějaké zprávy, přesto však lidé každodenně bídně umírají z nedostatku toho, co by v básních našli.Tennessee Williams Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu