reklama

Báseň pre Dianu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Priviazal som na špagát
dúhu
odvliekol ju 
do starého železa
a ráno bolo zase
o čosi pestrejšie

sused za oknom
treťou cigaretou
zhasínal Slnko

ja som mal šťastie
bol som nefajčiar
iba alkoholik

čo so zhasnutým
výrazom tváre
podopieral nebo
vlastným tieňom

a noc čo noc
rozbíjal hviezdy na oblohe
ťažkým kladivom
čo mi ostalo po dedovi

a ty si aj napriek tomu 
dennodenne na trhu
pod cenu

hrdo predávala moje šťastie...

- FG

Filip Glejdura

Filip Glejdura

Bloger 
  • Počet článkov:  161
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Je těžké vytáhnout z básní nějaké zprávy, přesto však lidé každodenně bídně umírají z nedostatku toho, co by v básních našli.Tennessee Williams Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu