reklama

Tisíca myšlienka

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Poskladal som hmlu do vreciek
chrbtom sa otočil na spln
vypil šieste pivo a napísal
tú najkrajšiu báseň

sny nemajú šťastné konce
a ten náš ostal visieť
nado mnou
a roztápal sa ako dnes
tie cencúle na zástavke čo mi kvapkali do tváre

povedz
kde je moje slnko
a koľko vrások nosím v spomienkach

povedz mi
kde je moja venuša
a ja ťa zabalím do prstencov zo Saturnu

poviem ti príbeh o tichu
ktorému som nestihol odpustiť
prilepím ti motýlie krídla
a budem dúfať,

že spolu nikdy nezostarneme…

– Filip Glejdura

Filip Glejdura

Filip Glejdura

Bloger 
  • Počet článkov:  161
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Je těžké vytáhnout z básní nějaké zprávy, přesto však lidé každodenně bídně umírají z nedostatku toho, co by v básních našli.Tennessee Williams Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu