reklama

Červené víno

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Východ slnka
mi dáva päste do očí
a trávu za oknom už poliala rosa
ako včera ty mňa

s pohárom červeného vína
na moju úplne novú košeľu
v tom bare
kde som ťa prvý krát stretol

silno som ti zahrešil...

...

no rýchlo ma to prešlo
keď sa pozerám na teba
v mojom byte

a vidím ťa v tej košeli
úplne nahú
ako mi nesieš raňajky...

no ešte chvíľu budú musieť počkať.

Glejdura Filip

Filip Glejdura

Filip Glejdura

Bloger 
  • Počet článkov:  161
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Je těžké vytáhnout z básní nějaké zprávy, přesto však lidé každodenně bídně umírají z nedostatku toho, co by v básních našli.Tennessee Williams Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu