reklama

Ty si moja hLáska

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Farby strácajú trvalý jas,

skúšam prejsť cez nekonečno,

môj život bez zbytočných krás,

všade krutá tma, kde je slnečno ?


Pomaly na teba zabúdam,

neverím už vlastným pocitom,

v noci stále v teba dúfam,

no so zbytočným citom...


Oblaky mi cestu ukazujú,

skúšajú moju vieru v teba,

milovať inú mi zakazujú,

hovoria, len ona je tvoja viera.


Nezastavujem, kam mierim neviem,

pokračujem, zmysel nenachádzam,

nevzdávam sa, na koniec dôjdem,

cez vlastne bludisko prechádzam.


V tom bludisku stojíš ty,

vedome ťa stále obchádzam,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

no nekonečne chýbaš mi,

bez teba sám seba zrádzam.


Krvavá myšlienka mi po tvári steká,

nedokážem jej predísť, ani ju zachrániť,

bez strachu, cez vlastnú bolesť preteká,

ani smiech jej v tom nechce zabrániť.


Filip Glejdura

Filip Glejdura

Bloger 
  • Počet článkov:  161
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Je těžké vytáhnout z básní nějaké zprávy, přesto však lidé každodenně bídně umírají z nedostatku toho, co by v básních našli.Tennessee Williams Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu