reklama

BYŤ SILNÝ, JE NA HOVNO...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Trénujem, driem.

Každý boží deň.

Príde šanca a ja viem,

že teraz svoju silu

ukážem.

Všetky tie hodiny tréningu

a bolesti,

ktoré som pretrpel.

Tie dni,

bez času voľnosti.

Bez záveju bezmocnosti.

Všetci čakajú na príležitosť,

sa ukázať.

Aj hľa,,, ta príležitosť,

mňa prvého zdoláva...

Ja prvý,

som preč odišiel.

Padá kvapka slzy,

z mojich šedých pier.

Ako to, že zrazu sa všetka sila stratila ?

Ako to, že všetku silu,

ktorú sa učím nekonečne zbierať,

keď ju najviac potrebujem,

ona jednoducho odíde ?

A s ňou odchádza aj príležitosť,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

a tá sila,

až potom všetkom príde ??

Ako to, že všetky moje tréningy,

sa zdajú byť zrazu zbytočné ???

Bolo ich tak veľa...

Zvládol som všetko.

A neboli užitočné ?

Stovky dní,

tisíce hodín,

miliardy sekúnd,

strávené tvrdým bojom,

so sebou samým.

V ktorých moje telo často,

kráčalo,

za dno síl...

Potom prišiel zápas.

Ten jediný zápas,

v ktorom ma mali tie tréningy definovať.

A ???

Nič.

Ostal som posledný.

Úplne sám v rohu skrčený.

Najhorší.

Prečo mám silu trénovať až na dno síl.

A potom,

neviem využiť tú obrovskú silu,

keď ju najviac chcem ?

Život . . .


Filip Glejdura

Filip Glejdura

Bloger 
  • Počet článkov:  161
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Je těžké vytáhnout z básní nějaké zprávy, přesto však lidé každodenně bídně umírají z nedostatku toho, co by v básních našli.Tennessee Williams Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu