reklama

Láska, je to umenie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Na lásku neexistuje liek. Iba viacej lásky.
Na lásku neexistuje liek. Iba viacej lásky. 

Láska viem že ma miluješ,

cestu si ku mne razíš,

bez nárokov a podmienok,

cez prekážky brázdiš.


Čakám na teba,

moje pocity sa búria,

kedy už prídeš,

myšlienky snoria.


Pre ten jediný dotyk s tebou,

by som čakal i do nekonečna,

bez teba som len planéta,

ktorá sa nevie zaradiť, je stratená.


S tebou objavím veselý vesmír,

na mliečnej dráhe,

sa s tebou vyspím.


Naša láska prerazí dokorán,

spoločne chvíle sú prioritou,

nás nikto nikdy nepotkne,

na ceste ku hviezdam.


Myšlienky vynárajú bez povelu teba,

krásne, zase mám o čom snívať,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

zatvorím oči, s realitou sa míňam,

len teba chce srdce vnímať.


Ty láska sa stávaš mojou odvahou,

ja s tebou nespoznávam strach,

no bez teba som len lúkou fádnou,

spoločne prekročíme i nezdolný prach.


Je mi jedno kam má tvoja dokonalosť zavedie,

pretože s tebou som vždy na správnom mieste,

nech už sme na svete kdekoľvek,

držiac sa za ruku budeme vždy na správnej ceste.


Keď ráno vstanem,

hneď o tebe premýšľam,

kedy ťa už uvidím,

vrúcnym bozkom privítam.


S tebou môj svet pohlcuje nádhera,

bez teba telo pociťuje chlad,

tvoje oči sú nový div sveta,

na tvoje pery mám neustály hlad.


Tvoj pohľad, ten nádherný jedinečný jav,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

tvoje oči, keď i nočná obloha stráca zmysel,

len jediný pohľad na teba vyfarbil môj stav,

si ako z iného sveta, si ako najkrajší výmysel.

Filip Glejdura

Filip Glejdura

Bloger 
  • Počet článkov:  161
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Je těžké vytáhnout z básní nějaké zprávy, přesto však lidé každodenně bídně umírají z nedostatku toho, co by v básních našli.Tennessee Williams Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu