reklama

Báseň pre Dianu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Priviazal som na špagát
dúhu
odvliekol ju 
do starého železa
a ráno bolo zase
o čosi pestrejšie

sused za oknom
treťou cigaretou
zhasínal Slnko

ja som mal šťastie
bol som nefajčiar
iba alkoholik

čo so zhasnutým
výrazom tváre
podopieral nebo
vlastným tieňom

a noc čo noc
rozbíjal hviezdy na oblohe
ťažkým kladivom
čo mi ostalo po dedovi

a ty si aj napriek tomu 
dennodenne na trhu
pod cenu

hrdo predávala moje šťastie...

- FG

Filip Glejdura

Filip Glejdura

Bloger 
  • Počet článkov:  158
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Je těžké vytáhnout z básní nějaké zprávy, přesto však lidé každodenně bídně umírají z nedostatku toho, co by v básních našli.Tennessee Williams Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu