reklama

Stíchol som do jej pórov

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

...a nikdy nevytriezvel
z bolesti za oponou
čo zomrela v hracej skrinke
s poslednou rundou 
môjho šialenstva,

nadýchni sa
a vypľuj posledný zvyšok
ktorý ti zo mňa ostal,

už nechľastám po nociach
s polootvorenou dušou
preplnenou klincami,

už nemilujem 
stroskotané dúhy
a balansujem medzi 
peklom a chladom

slzou a dažďom
tichom a mlčaním
alkoholom a sexom,

som smädný
ako nikdy potom
nalej mi do pohára olovo
a ja ho vypijem až do dna...

- Filip Glejdura

Filip Glejdura

Filip Glejdura

Bloger 
  • Počet článkov:  158
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Je těžké vytáhnout z básní nějaké zprávy, přesto však lidé každodenně bídně umírají z nedostatku toho, co by v básních našli.Tennessee Williams Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu