reklama

Fantazmagória v rozklade

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tieňom zastrašujúc 
rannú hmlu 
som pálil v suchej tráve 
ešte nenarodené slzy

Slnko v mojom naručí 
zhorelo do tla 
a môj triezvy život 
práchnivel v pivnici pri starej pálenke

láska je drahšia ako som si myslel, 
stála ma viac 
ako jeden život 
ktorý som totálne na mol 
prehral v kartách

prosím vás 
staré výtlačky našich spomienok 
nikdy nezahyňte !

Veď jediné čo mi ostalo,
je tá opica zo včera...

- Filip Glejdura

Filip Glejdura

Filip Glejdura

Bloger 
  • Počet článkov:  161
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Je těžké vytáhnout z básní nějaké zprávy, přesto však lidé každodenně bídně umírají z nedostatku toho, co by v básních našli.Tennessee Williams Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu