reklama

Blues o postrelených včerajškoch

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Môj tieň ma prestal
prenasledovať

krvavé oči mi veštili
minulosť
ale márne

no posledná kocka
z domina
ostala stáť

to len ja som skákal
do studní
bez happyendov

trtkal na dámskych
záchodoch neplnoleté
schizofreničky

(ale prisahám
že ťa milujem)

a veril v krajší svet
ktorý ma každé ráno
budil v cudzej posteli

zatiaľ čo som
hádzal ľadové kocky
tvojich sĺz
do tejto básne

a možno že
jedného dňa ráno
otvorím oči
zabudnem si dať pivo

a uverím na lásku...

- Filip Glejdura

Filip Glejdura

Filip Glejdura

Bloger 
  • Počet článkov:  161
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Je těžké vytáhnout z básní nějaké zprávy, přesto však lidé každodenně bídně umírají z nedostatku toho, co by v básních našli.Tennessee Williams Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu