reklama

Možno že...

Možno že...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
rueru
rueru 

Možno že...

Nás to poučí pri ďalších stretnutiach,
no ja v hlave ťa stretávam stále,
si tam uväznená, bez môjho rozhodnutia.

Neveril som,
že človek sa zaľúbi za pár hodín,
dúfam že nie,
aj keď, každý večer v tvojich očiach blúdim.

A potápam sa hlbšie,
v hlbinách tvojho oceánu,
neviem, či záchranné koleso mi chceš hodiť,
bez nárekov, či plánu.

Ja čakám,
v tvojom lese zabudnutia,
azda, možno že... hádam,
ma tvoje túžby chytia.

- Glejdura Filip

Filip Glejdura

Filip Glejdura

Bloger 
  • Počet článkov:  161
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Je těžké vytáhnout z básní nějaké zprávy, přesto však lidé každodenně bídně umírají z nedostatku toho, co by v básních našli.Tennessee Williams Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu