reklama

Kvapka rosy, ktorá musí vyprchať

Všetko, na čo musím zabudnúť....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Spomínam, na rozbité časti sklamaní,
na čas, ktorým som bol okradaný.

djdj
djdj 

Ako ďaleko, moje lúče siahali,
keď strpnuté hviezdy z oblohy padali ?

Bol som lepším, býval som hrozným.
Z hnusných pocitov, sa možno vyspím.

Siahal som ku hviezdam. Aj plával v pekle.
Vtedy si moja hrdosť, obula vysoké štekle.

Tácal som sa z obavami,
inokedy ľahostajný.
Teraz chápem že život s vami,
sa stáva smerodajným.

- Glejdura Filip

Filip Glejdura

Filip Glejdura

Bloger 
  • Počet článkov:  161
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Je těžké vytáhnout z básní nějaké zprávy, přesto však lidé každodenně bídně umírají z nedostatku toho, co by v básních našli.Tennessee Williams Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu