reklama

ĎAKUJEM

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vďaka ti...

Ďakujem, za dnešný deň, že som sa zobudil,

ďakujem, za tento svet, za radosť, ktorú som zdedil.

Ďakujem, za čerstvý vzduch, keď lesom snorím,

ďakujem, za krásny dažďový zvuk, keď večer zaspím.

Ďakujem, za moje zdravie, na ktoré som tak hrdý,

ďakujem, tak krásne to znie, voči smútku som tvrdý.

Ďakujem, za kamarátov, ktorý obklopujú moje zážitky,

s nimi bez nárekov, vždy spoločne bez bitky.

Ďakujem Bože za každú sekundu môjho života,

ďakujem za všetko, čo sa mi pred očami mihotá.

Glejdura F.


Filip Glejdura

Filip Glejdura

Bloger 
  • Počet článkov:  158
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Je těžké vytáhnout z básní nějaké zprávy, přesto však lidé každodenně bídně umírají z nedostatku toho, co by v básních našli.Tennessee Williams Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu