reklama

VYHRATÁ PREHRA

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Viem, malo to byť lepšie,

tácam sa v parku po kolenách.

Nie, už to nemôže byť horšie,

tečie krv, zo zranených hyenách.


Srdce beží preč do temných lesov,

môj strach ma nabíja zlou tekutinou.

Krv naráža do nepriebojných útesov,

veľká medzera medzi nimi a pevninou.


Chcel som, aby to vyzeralo spokojne,

túžil som to všetko vyhrať.

Mať úspech, vládnuť nepredvídanej vojne,

nie strachom, ale srdcom chátrať.


Už je koniec, zahadzujem predsudky,

vylievam tých pár kvapiek sĺz.

Prehrávam, skúšam zabudnúť na nezdarky,

zaspávam, prichádza stratený impulz.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Nechcel som všetkým ublížiť,

ambícia bola poraziť šampiónov.

Želal som si ich srdce ponížiť,

vyslať do vesmíru pár fádnych tónov.

Filip Glejdura

Filip Glejdura

Bloger 
  • Počet článkov:  161
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Je těžké vytáhnout z básní nějaké zprávy, přesto však lidé každodenně bídně umírají z nedostatku toho, co by v básních našli.Tennessee Williams Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

23 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu