reklama

ŽIVOT = TRIUMF

Úspešný ľudia sa pohybujú, robia chyby, no neprestávajú sa venovať svojím nadšeniam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Úspech je spojený s činorodosťou.
Úspech je spojený s činorodosťou. 

Ďakujem Bohu za krásny dar života,

bytie je doposiaľ najväčší objav,

dávka šťastia v srdci odolne pretrváva,

navždy sa zriekam nevšedných mrav.


Milujem tento život ktorý žijem,

užívam si každú chvíľu s radosťou,

prežívam život ktorý milujem,

môj úsmev nie je kamarát s fádnosťou.


Chcem ochutnať jasnú chuť večnosti,

rozprestieram krídla priamej lásky,

ku tvrdým prioritám od krehkosti,

pridávam tie spanilé samohlásky.


Moja realita stretáva hockde zázraky,

moje vnímanie stále zdoláva hranice,

moja osobnosť už dlho nepociťuje straty,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

i duch sa cez tvrdú prekážku prehryzie.


Odhadzujem do zabudnutia zábrany strachu,

prirodzenosť mi ponúka anjelské zážitky,

moja seba láska preskakuje neprajnú strechu,

otváram zamknuté brány srdca bez paniky.

-Glejdura Filip


Filip Glejdura

Filip Glejdura

Bloger 
  • Počet článkov:  161
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Je těžké vytáhnout z básní nějaké zprávy, přesto však lidé každodenně bídně umírají z nedostatku toho, co by v básních našli.Tennessee Williams Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu